Soluţionarea plângerii | Lege 122/2006
Acesta este un fragment din Legea nr. 122/2006 privind azilul în România. Alegeţi un abonament Lege6 care permite accesul la orice formă actualizată, fără mesaje publicitare.
Procedura de azil - Procedura ordinară -
ARTICOLUL 64
Soluţionarea plângerii
(1) Plângerea se soluţionează de către judecătoria în a cărei rază teritorială se află structura competentă a Oficiului Naţional pentru Refugiaţi care a emis hotărârea.
(2) Instanţa soluţionează plângerea în termen de 30 de zile de la primirea acesteia.
(3) Instanţa va motiva hotărârea luată în termen de 5 zile de la pronunţare.
Acesta este un fragment din Legea nr. 122/2006 privind azilul în România. Alegeţi un abonament Lege6 care permite accesul la orice formă actualizată, fără mesaje publicitare.
Acesta este un fragment din Legea nr. 122/2006 privind azilul în România. Alegeţi un abonament Lege6 care permite accesul la orice formă actualizată, fără mesaje publicitare.