Art 81 Reclamaţii | Ghid
Parte integrantă din Ordin 1963/2008
Acesta este un fragment din Ghidul privind buna practică de distribuţie angro a medicamentelor din 02.12.2008 . Alegeţi un abonament Lege6 care permite accesul la orice formă actualizată, fără mesaje publicitare.
Reclamaţii -
Art. 81.
-
(1) Atunci când este cazul, agenţii de intermediere, distribuitorii, cei care efectuează reambalare şi reetichetare trebuie să analizeze reclamaţia împreună cu fabricantul original al medicamentului pentru a stabili dacă trebuie iniţiate acţiuni ulterioare în care pot fi implicaţi alţi clienţi care au primit medicamentul neconform şi/sau ANM.
(2) Investigarea cauzei reclamaţiei sau retragerii trebuie să fie condusă şi documentată de către partea cea mai implicată.
(3) Atunci când o reclamaţie este transmisă fabricantului produsului original, înregistrările păstrate de agenţii de intermediere, distribuitori, cei care efectuează reambalare şi reetichetare trebuie să includă toate răspunsurile primite de la fabricantul original al produsului (inclusiv data la care a fost primită informaţia privind neconformitatea).
Acesta este un fragment din Ghidul privind buna practică de distribuţie angro a medicamentelor din 02.12.2008 . Alegeţi un abonament Lege6 care permite accesul la orice formă actualizată, fără mesaje publicitare.
Acesta este un fragment din Ghidul privind buna practică de distribuţie angro a medicamentelor din 02.12.2008 . Alegeţi un abonament Lege6 care permite accesul la orice formă actualizată, fără mesaje publicitare.